28.03.24

 

Ανδρικό Γυμνό Παλεύει με Ομοίωμα, Ατελιέ του Jacques de Lalaing, περί το 1890

 

Αντώνης

[ Ι – ΙΙΙ ]

 

του Σάββα Κοκκινίδη

 

 

Ι.

τι λέτε για μια βόλτα στους άλλους άνδρες
που ποτέ δεν τους μιλώ;

ποτέ μου δεν μιλώ στους άλλους άνδρες
με την καρδιά τους ραγισμένη
κι υπομένουσα
με την πατούσα πεταλούδα

τους άλλους άνδρες που θέλαν να ‘χουν φίλους
κι όχι εχθρούς στο λύκειο
με τα δασιά τα στήθια
ωραία μάτια
με κάποια βέβαιη δυσωδία κι όμως

ποτέ δεν τους μιλώ τους παρατώ κι απεύχομαι
την έγκρισή τους τη στοργή και πόνο τους

μάλλον τη συμπόνια

να στρίψω τον καρπό
να βασανίσω απ’ το διάστημα
να την κλαδέψω ν’ αχνοφαίνεται
μισή φτενή ιδέα –

μα τη ζωή τους αχ να πικραθώ
να πικραθώ στα χείλη Αντώνη μου

με το φτωχό της τέρας κρύο

.

ΙΙ.

συντελώντας την ανάμνηση κάθισα σε δυο σταθμούς· ουδείς με λύγισε και κανείς τους δεν με φέρνει πίσω. Έτσι, ακολουθούν

[ η δυσωδία είναι έμφυλη· πλην όμως μυθολογική ]

[ ποτέ ξανά υπολογισμοί· να κρατηθείς σεβντάς και ορφανός

υπόλυτος θρασίμι άμορφος

πάνω στο ηλίθιο φορείο ]

[ και φέξε μια Τετάρτη για τη μάνα σου

λακέ

στο άστεγο αστεροσκοπείο ]

.

ΙΙΙ.

με άπιστες λοιπόν διαλέξεις,

[ σ’ ένα νέο γιούχου – έτσι λέγαν την επαύριο οι νεοέλληνες της μετά εκείνης εποχής – λίγα γρέζια είχαν μείνει και ναι, οι καιροί σοβάτισαν τ’ άπαρτο ξωκκλήσι ]

[ ούτε άνδρας πλέον, ούτε γυνή, ούτε θήλυ, ούτε μια έγκλειστη καμπάνα 
να ξεφωνίζει κάποια σκαιή πρωία για τους εραστές ]

[ ο θεός είχε έρθει στη γη, με ταξί και φεριμπότ και τσιγαράδικο
λύνοντας τα τέλη
γελώντας τους οχτρούς
και γλείφοντας γι’ αρχή απ’ το φλιτζάνι

μια βιαστική απάντηση πριν τη μοναδική
του γενναιοδωρία ]

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Πορνογραφίες &»

.

.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ